Ustawa z dnia 22.05.2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych

www.przepisy.gofin.pl
wydawca: Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
www.gofin.pl    sklep internetowy: www.sklep.gofin.pl

Wersja czasowa:
od 2021.01.08
do 2021.08.16
tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2021 r. poz. 43
Istniejące wersje czasowe art. 12
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2009 r. nr 97, poz. 799
2015.12.15 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2015 r. poz. 2122
2017.01.01
zmieniony przez
2017.09.01
zmieniony przez
2017.11.23 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2017 r. poz. 2160
2020.04.17 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2020 r. poz. 688
2021.01.08 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2021 r. poz. 43
2021.08.17 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2021 r. poz. 1496
Pokaż wszystkie w jednym oknie

Art. 12. 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

    1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

    2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

    3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

    4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

    5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

    6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.