Ustawa z dnia 28.07.2023 r. o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej*) **)

www.przepisy.gofin.pl
wydawca: Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
www.gofin.pl    sklep internetowy: www.sklep.gofin.pl

Wersja czasowa:
od 2024.11.10
 
zmieniony przez
art. 67 
Istniejące wersje czasowe art. 25
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2023 r. poz. 1703
2024.11.10
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

Art. 25. 1. Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych, które nie zostały przez tego przedsiębiorcę wykonane w związku z realizacją:

    1) obowiązków, o których mowa w art. 6, art. 13 i art. 16,

    2) uprawnień, o których mowa w art. 9

- w zakresie umożliwiającym rozpatrzenie reklamacji, o której mowa w art. 378 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej.

2. Przedsiębiorca telekomunikacyjny przechowuje informacje, o których mowa w ust. 1, przez okres 12 miesięcy liczony od dnia, w którym usługa miała być wykonana, a w przypadku wniesienia reklamacji - przez okres niezbędny do rozstrzygnięcia sporu.