Istniejące wersje czasowe art. 38
•
Tekst ujednolicony przez redakcję na dzień:
2009.01.01
•
2010.08.07
zmieniony przez
•
2011.02.25 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2011 r. nr 41, poz. 213
•
2016.06.07 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2016 r. poz. 794
•
2017.03.01
zmieniony przez
•
2018.02.15 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2018 r. poz. 377
•
2019.02.14 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2019 r. poz. 283
•
2020.01.28 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2020 r. poz. 130
•
2021.11.24 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2021 r. poz. 2117
•Pokaż wszystkie w jednym oknie
Art. 38. 1. (uchylony)
2. Organy Krajowej Administracji Skarbowej oraz organy podatkowe, pracownicy zatrudnieni w urzędach obsługujących te organy, a także minister właściwy do spraw finansów publicznych oraz pracownicy urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych nie mogą w jakiejkolwiek formie reklamować konkretnego podmiotu świadczącego doradztwo podatkowe.
3. Przewidziane w zasadach etyki zawodowej zasady i sposób prowadzenia reklamy usług doradztwa podatkowego mają odpowiednie zastosowanie do podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1.