Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9.01.2009 r. w sprawie refundacji składek na ubezpieczenia społeczne osób niepełnosprawnych

www.przepisy.gofin.pl
wydawca: Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
www.gofin.pl    sklep internetowy: www.sklep.gofin.pl

Wersja czasowa:
od 2016.10.25
do 2019.06.30
tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2016 r. poz. 1758
Istniejące wersje czasowe § 8
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2009 r. nr 8, poz. 42
2015.05.19 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2015 r. poz. 690
2016.07.01
zmieniony przez
2016.10.25 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2016 r. poz. 1758
2019.07.01 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2019 r. poz. 1218
2022.07.18 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2022 r. poz. 1502
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 8. 1. Wnioskodawca zamierzający składać w formie elektronicznej wniosek Wn-U-G lub wniosek Wn-U-A otrzymuje od Funduszu identyfikator oraz hasło dostępu do programu informatycznego udostępnionego przez Fundusz w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku w formie dokumentu pisemnego.

2. Wnioskodawca przekazujący wniosek Wn-U-G lub wniosek Wn-U-A w formie elektronicznej opatruje te dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającym dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), albo uwierzytelnia je certyfikatem dostarczonym przez Fundusz.

3. Urzędowe poświadczenie odbioru dokumentu w formie elektronicznej przesłanego za pomocą teletransmisji danych następuje zgodnie z przepisami dotyczącymi warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym.

4. Wnioskodawca, o którym mowa w ust. 2:

    1) rejestruje w programie informatycznym certyfikat, o którym mowa w ust. 2;

    2) niezwłocznie informuje Fundusz o:

      a) rezygnacji ze składania dokumentów w formie elektronicznej,

      b) utracie lub podejrzeniu ujawnienia danych służących do składania podpisu elektronicznego.