Art. 55. 1. Prowadzący działalność w zakresie recyklingu jest obowiązany do wydania prowadzącemu zakład przetwarzania przekazującemu odpady powstałe ze zużytego sprzętu do recyklingu zaświadczenia potwierdzającego recykling za poprzedni rok kalendarzowy.
2. Zaświadczenie potwierdzające recykling jest wydawane na wniosek prowadzącego zakład przetwarzania, w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.
3. Zaświadczenie potwierdzające recykling zawiera:
1) numer rejestrowy prowadzącego zakład przetwarzania;
2) numer rejestrowy prowadzącego działalność w zakresie recyklingu;
3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres siedziby prowadzącego zakład przetwarzania;
4) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres siedziby prowadzącego działalność w zakresie recyklingu;
5) numer identyfikacji podatkowej (NIP) prowadzącego zakład przetwarzania;
6) numer REGON prowadzącego zakład przetwarzania, o ile został nadany;
7) numer identyfikacji podatkowej (NIP) prowadzącego działalność w zakresie recyklingu;
8) numer REGON prowadzącego działalność w zakresie recyklingu, o ile został nadany;
9) kod i nazwę rodzaju oraz masę odpadów powstałych ze zużytego sprzętu przekazanych przez prowadzącego zakład przetwarzania do recyklingu;
10) oznaczenie zastosowanego procesu odzysku, w tym jego typu, określonego w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
4. Prowadzący działalność w zakresie recyklingu wystawia zaświadczenie potwierdzające recykling w trzech egzemplarzach, z czego jeden egzemplarz otrzymuje prowadzący zakład przetwarzania przekazujący odpady powstałe ze zużytego sprzętu do recyklingu, drugi egzemplarz jest przekazywany marszałkowi województwa, a trzeci egzemplarz pozostaje u prowadzącego działalność w zakresie recyklingu.
5. Zaświadczenie potwierdzające recykling jest sporządzane w postaci papierowej lub elektronicznej.