Istniejące wersje czasowe art. 9
•
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2011 r. nr 234, poz. 1385
•
2015.09.16 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2015 r. poz. 1401
•
2016.06.10 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2016 r. poz. 825
•
2018.08.02 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2018 r. poz. 1473
•
2019.07.16 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2019 r. poz. 1317
•
2021.03.01 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2021 r. poz. 379
•
2023.02.09 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2023 r. poz. 272
•
2024.04.29 Tekst jednolity
ujednolicony przez
Dz. U. z 2024 r. poz. 654
•
2024.10.05
zmieniony przez
•Pokaż wszystkie w jednym oknie
Art. 9. W przypadku zniszczenia na skutek powodzi dokumentów niezbędnych do ustalenia świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych lub zaopatrzenia emerytalnego przyjmuje się:
1) wszelkie dokumenty oraz zeznania świadków pozwalające na udowodnienie okresów zatrudnienia (ubezpieczenia) oraz czasowej niezdolności do pracy z powodu choroby, macierzyństwa lub sprawowania opieki;
2) wszelkie dokumenty pozwalające na udowodnienie wysokości ich podstawy wymiaru.