Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) »  »  Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12.07.2024 r. zmieniające ...

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12.07.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek

Tekst pierwotny - bieżący
 Dz. U. z 2024 r. poz. 1101

Na podstawie art. 21 ust. 3, art. 22 ust. 2, art. 23 ust. 2, art. 24 ust. 2 w związku z art. 43 ust. 1 i 2, art. 44, art. 46 i art. 53 ust. 3 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1917) zarządza się, co następuje:

§ 1. W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek (Dz. U. z 2023 r. poz. 467, z późn. zm.) wprowadza się następujące zmiany:

    1) w § 2 w pkt 4 uchyla się lit. a;

    2) w załączniku nr 1 do rozporządzenia:

      a) tabela B otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia,

      b) tabela D otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia;

    3) w załączniku nr 3 do rozporządzenia tabele VIII, IX i X otrzymują brzmienie określone w załączniku nr 3 do niniejszego rozporządzenia;

    4) w załączniku nr 4 do rozporządzenia uchyla się tabelę A.

§ 2. Przepisy rozporządzenia, o którym mowa w § 1, w brzmieniu nadanym niniejszym rozporządzeniem, mają zastosowanie od dnia 1 stycznia 2024 r.

§ 3. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Załącznik nr 1

Tabela B. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników, o których mowa w tabelach VIII, IX i X załącznika nr 3 do rozporządzenia

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I

4.242-6.000

II

4.400-6.500

III

4.500-7.000

IV

4.600-7.500

V

4.700-8.300

VI

5.100-9.100

VII

5.500-9.900

VIII

5.900-10.700

IX

6.500-11.700

X

7.100-12.700

XI

7.900-13.700

XII

8.800-14.700

Załącznik nr 2

Tabela D. Tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego dla pozostałych pracowników urzędów i jednostek

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I

1.140-6.200

II

1.870-6.220

III

1.880-6.240

IV

1.900-6.270

V

1.920-6.300

VI

1.930-6.330

VII

1.940-6.360

VIII

1.960-6.530

IX

1.980-6.700

X

2.020-6.870

XI

2.050-7.080

XII

2.100-7.300

XIII

2.160-7.550

XIV

2.210-7.890

XV

2.270-8.230

XVI

2.340-8.730

XVII

2.420-9.240

XVIII

2.510-9.750

XIX

2.600-10.260

XX

2.680-10.770

XXI

2.830-11.420

Załącznik nr 3

VIII. PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W INSTYTUCIE PAMIĘCI NARODOWEJ - KOMISJI ŚCIGANIA ZBRODNI PRZECIWKO NARODOWI POLSKIEMU

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

Stawka
dodatku
funkcyjnego
do

Wymagane kwalifikacje

wykształcenie

liczba lat pracy

1

2

3

4

5

6

1

Zastępca Prezesa, dyrektor generalny, dyrektor: Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej, Biura Upamiętniania Walk i Męczeństwa, Biura Poszukiwań i Identyfikacji, Biura Edukacji Narodowej oraz Biura Badań Historycznych

XII

10

wyższe

8

2

Dyrektor: biura, oddziału, zastępca dyrektora: Archiwum Instytutu  Pamięci Narodowej, Biura Upamiętniania Walk i Męczeństwa,  Biura Poszukiwań i Identyfikacji, Biura Edukacji Narodowej, Biura Badań Historycznych oraz Biura Lustracyjnego

XI

10

wyższe

7

Główny księgowy

według odrębnych przepisów

3

Zastępca dyrektora: biura, oddziału, naczelnik: oddziałowego biura, oddziałowego archiwum Instytutu Pamięci Narodowej, zastępca naczelnika oddziałowego biura lustracyjnego, rzecznik prasowy

X

9

wyższe

7

Główny księgowy oddziału

według odrębnych przepisów

4

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, inspektor ochrony danych osobowych, naczelnik samodzielnego wydziału

IX

9

wyższe

7

5

Naczelnik: wydziału, delegatury

VIII

8

wyższe

7

6

Zastępca naczelnika: oddziałowego biura, oddziałowego archiwum Instytutu Pamięci Narodowej, wydziału, delegatury, kierownik samodzielnej sekcji

VII

7

wyższe

7

7

Administrator: sieci, systemu, aplikacji, infrastruktury IT, architekt systemowy, programista, specjalista do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego

VI

-

wyższe

2

średnie,

średnie branżowe

4

8

Kierownik wydziału archiwalnego w delegaturze, kierownik: sekcji, referatu, archiwum, pracowni, laboratorium, sekretariatu, główny: specjalista, analityk

V

6

wyższe

7

Główny specjalista do spraw legislacji

aplikacja legislacyjna

Radca prawny

według odrębnych przepisów

Kierownik projektu

8

wyższe oraz certyfikowane uprawnienia do prowadzenia projektów

5

9

Koordynator zespołu, starszy: specjalista, analityk, kustosz archiwalny, konserwator archiwalny

IV

-

wyższe

6

Analityk biznesowy

-

Analityk systemowy

średnie, średnie branżowe

2

10

Specjalista, kustosz archiwalny, konserwator archiwalny, starszy dokumentalista, specjalista do spraw legislacji

III

-

wyższe

4

11

Dokumentalista, starszy: inspektor, archiwista, fotograf, laborant

II

-

wyższe

2

średnie, średnie branżowe

4

12

Serwisant urządzeń elektronicznych

I

-

średnie, średnie branżowe

-

Młodszy specjalista do spraw legislacji

wyższe

2

Inspektor, archiwista,

starszy księgowy

-

średnie, średnie branżowe

2

Starszy referent, księgowy, fotograf, laborant, młodszy: archiwista, konserwator archiwalny

Referent, młodszy księgowy, pomocnik: archiwisty, konserwatora archiwalnego, dokumentalisty

-

IX. PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W KANCELARII POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

Stawka
dodatku
funkcyjnego
do

Wymagane kwalifikacje

wykształcenie

liczba lat pracy

1

2

3

4

5

6

1

Kanclerz Polskiej Akademii Nauk

XII

10

wyższe

7

2

Dyrektor biura (zespołu), dziekan wydziału Polskiej Akademii Nauk

X-XII

10

wyższe

7

3

Wicedyrektor biura (zespołu), rzecznik prasowy

IX-XI

9

wyższe

7

Główny specjalista do spraw legislacji

wyższe

prawnicze

Główny księgowy

według odrębnych przepisów

4

Naczelnik działu (zespołu), naczelnik oddziału Polskiej Akademii Nauk, radca Prezesa Polskiej Akademii Nauk

VII-X

8

wyższe

7

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, audytor wewnętrzny

według odrębnych przepisów

5

Główny specjalista, administrator sieci, administrator systemu informatycznego

VI-VIII

6

wyższe

7

Radca prawny

według odrębnych przepisów

6

Starszy specjalista, starszy programista, starszy informatyk

IV-VI

-

wyższe

6

7

Specjalista, programista, informatyk

III-V

-

wyższe

4

8

Starszy inspektor, starszy technik informatyczny

II-IV

-

wyższe

3

średnie,
średnie branżowe

6

9

Inspektor, starszy księgowy, technik informatyczny

I-III

-

wyższe

-

średnie,
średnie branżowe

2

Referent prawny

wyższe
prawnicze

-

10

Księgowy, referent

I-II

-

średnie,
średnie branżowe

-

X. PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W URZĘDZIE PROKURATORII GENERALNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

Stawka
dodatku
funkcyjnego
do

Wymagane kwalifikacje

wykształcenie

liczba lat pracy

1

2

3

4

5

6

1

Dyrektor generalny

XI-XII

10

wyższe

7

2

Dyrektor biura

XI-XII

10

wyższe

7

3

Wicedyrektor biura

IX-X

9

wyższe

7

Główny księgowy

według odrębnych przepisów

4

Naczelnik wydziału

VIII-IX

8

wyższe

7

5

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

VII-VIII

9

wyższe

7

6

Ekspert

VII-VIII

6

wyższe

5

7

Główny specjalista

VI-VII

6

wyższe

7

8

Specjalista

V-VI

-

wyższe

4

9

Starszy inspektor

III-IV

-

wyższe

-

średnie,
średnie branżowe

2

10

Asystent radcy

II-IV

-

według odrębnych przepisów

11

Inspektor

I-III

-

średnie,
średnie branżowe

-

 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60