Facebook

Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

Jak szukać?»

Uwaga: Do 20 maja 2024 r. roczne rozliczenie składki na ubezpieczenie zdrowotne przez przedsiębiorców Uwaga: Do 17 maja 2024 r. czas na dostosowanie stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe do nowych wymagań
Ujednolicone przepisy prawne - www.przepisy.gofin.pl
Aktualnie jesteś: Ujednolicone przepisy prawne (strona główna) » Inne » Krajowe rejestry »  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 27.12.2011 r. w ...

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 27.12.2011 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz trybu i sposobu udzielania informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i wydawania kopii dokumentów z katalogu, a także struktury udostępnianych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru oraz cech wydruków umożliwiających ich weryfikację z danymi w Rejestrze

 Dz. U. z 2011 r. nr 297, poz. 1760
 zmieniony przez
zmiany w:
Uwaga od redakcji:
Rozporządzenie utraciło moc z dniem 15.03.2018 r.
Zmiany, które wchodzą w życie w wybranej wersji czasowej - zaznaczono kolorem

Na podstawie art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. nr 168, poz. 1186, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

Rozdział 1

Przepisy ogólne

§ 1. 1. Centralna Informacja Krajowego Rejestru Sądowego, zwana dalej "Centralną Informacją", jest komórką organizacyjną Ministerstwa Sprawiedliwości.

2. Centralna Informacja składa się z centrali Centralnej Informacji oraz oddziałów.

§ 2. Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:

    1) rejestrze - rozumie się przez to jeden z rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego;

    2) podmiocie wpisanym do rejestru - rozumie się przez to podmioty wymienione w art. 36, art. 49 ust. 1 oraz art. 55 i 56 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym, zwanej dalej "ustawą";

    3) numerze KRS - rozumie się przez to numer, pod którym podmiot jest wpisany do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

    4) organizacji pożytku publicznego - rozumie się przez to podmiot, który po spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 20 lub 21 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. nr 234, poz. 1536, z późn. zm.), uzyskał status organizacji pożytku publicznego na zasadach i w trybie określonych w ustawie;

    5) katalogu - rozumie się przez to elektroniczny katalog dokumentów spółek, o którym mowa w art. 8a ustawy.

§ 3. 1. Centralna Informacja wydaje odpisy, wyciągi i zaświadczenia oraz udziela informacji z rejestru po złożeniu wniosku w postaci papierowej, elektronicznej, a także udostępnia drogą elektroniczną, za pośrednictwem ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, aktualne informacje o podmiotach wpisanych do rejestru wraz z możliwością ich wydruku.

2.  Centralna Informacja udostępnia kopie dokumentów z katalogu po wskazaniu dokumentu za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci teleinformatycznej.

3. Urzędowe formularze wniosków są udostępniane w siedzibach oddziałów Centralnej Informacji, a także na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości.

Rozdział 2

Tryb i sposób udzielania informacji, wydawania odpisów, wyciągów i zaświadczeń z rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej

§ 4. Centralna Informacja wydaje na wniosek odpisy, wyciągi, zaświadczenia i pozostałe informacje z Krajowego Rejestru Sądowego na podstawie danych wyszukanych w rejestrze, dokładnie odpowiadających danym zawartym we wniosku.

§ 5. Odpis z rejestru może być pełny lub aktualny.

§ 6. 1. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów w rejestrze pod danym numerem KRS, dokonanych od chwili pierwszego wpisu, z wyjątkiem wpisów niepodlegających ujawnieniu.

2. Odpis aktualny zawiera aktualną treść wpisów w rejestrze pod danym numerem KRS.

§ 7. Wyciąg z rejestru zawiera aktualną treść wpisów dotyczącą podmiotu wpisanego do rejestru pod określonym numerem KRS, obejmującą wskazane przez wnioskodawcę działy rejestru.

§ 8. Centralna Informacja wydaje następujące zaświadczenia:

    1) zaświadczenie, że dany podmiot jest wpisany do rejestru pod określonym numerem;

    2) zaświadczenie, że dany podmiot nie jest wpisany do rejestru;

    3) zaświadczenie o wykreśleniu danego podmiotu z rejestru;

    4) zaświadczenie o posiadaniu przez podmiot statusu organizacji pożytku publicznego.

§ 9. 1. Centralna Informacja zgodnie z art. 4 ust. 4aa ustawy udostępnia informacje, których treść odpowiada odpisowi aktualnemu, w celu samodzielnego pobrania ich wydruku komputerowego.

2. Pobrany samodzielnie wydruk komputerowy aktualnych informacji o podmiocie umożliwia jego weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze, jeżeli posiada następujące cechy:

    1) adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego;

    2) formę graficzną zgodną z załącznikami nr 12 i 13 do rozporządzenia;

    3) identyfikator wydruku.

3. Wskazana w załącznikach nr 12 i 13 do rozporządzenia treść działów, rubryk informacji odpowiadającej odpisowi jest jedynie przykładowa i zależy od rodzaju danych wpisywanych w przypadku konkretnego podmiotu.

§ 10. 1. Wniosek o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia z rejestru składa się na formularzach, o których mowa w załącznikach nr 1-6 do rozporządzenia.

2. We wniosku o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia, o którym mowa w § 8 pkt 1, 3 lub 4, należy określić rodzaj żądanego odpisu, wyciągu lub zaświadczenia i podać numer KRS, pod którym podmiot jest wpisany do rejestru.

3. We wniosku o wydanie zaświadczenia, że dany podmiot nie jest wpisany do rejestru, należy podać jedną z następujących danych identyfikacyjnych:

    1) numer REGON;

    2) numer NIP, w przypadku podmiotów wpisanych do rejestru przedsiębiorców;

    3) określenie pełnej nazwy lub firmy oraz siedziby.

4. W przypadku zamieszczenia we wniosku więcej niż jednej z danych identyfikacyjnych wyszukanie w rejestrze następuje tylko na podstawie jednej z nich, według kolejności danych wynikającej z numeracji w ust. 3.

5. W przypadku podania we wniosku jako danych identyfikacyjnych nazwy lub firmy przy wyszukiwaniu pozycji w rejestrze uwzględnia się reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności imion, nazwisk i nazw lub firm, określone w załączniku nr 11 do rozporządzenia.

6. W przypadku wniosku o wydanie z rejestru odpisu lub wyciągu dotyczącego podmiotu wpisanego do rejestru przedsiębiorców i do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej na odpisie lub wyciągu z każdego rejestru zamieszcza się informację o wpisaniu tego podmiotu także w drugim rejestrze.

7. W przypadku wniosku o wydanie z rejestru odpisu lub wyciągu dotyczącego podmiotu wpisanego do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej na odpisie lub wyciągu zamieszcza się informację, że podmiot nie jest wpisany do rejestru przedsiębiorców.

§ 11. 1. W zaświadczeniach, o których mowa w § 8 pkt 1 i 3, zamieszcza się:

    1) numer KRS;

    2) numer REGON;

    3) numer NIP;

    4) nazwę lub firmę;

    5) siedzibę;

    6) oznaczenie formy prawnej podmiotu.

2. W zaświadczeniu, o którym mowa w § 8 pkt 3, zamieszcza się także informację, czy postanowienie o wykreśleniu jest prawomocne, oraz datę wykreślenia.

3. W zaświadczeniu, o którym mowa w § 8 pkt 2, zamieszcza się tylko te dane, które zostały podane we wniosku o wydanie tego zaświadczenia.

4. W zaświadczeniu, o którym mowa w § 8 pkt 4, zamieszcza się:

    1) numer KRS;

    2) numer REGON;

    3) numer NIP;

    4) nazwę lub firmę;

    5) siedzibę;

    6) informację o rodzajach działalności odpłatnej i nieodpłatnej;

    7) wzmiankę o złożonych sprawozdaniach.

§ 12. 1. Jeżeli nie jest możliwe wydanie odpisu lub wyciągu ze względu na to, że podmiot wskazany we wniosku nie jest wpisany do rejestru, wydaje się pisemną informację wskazującą okoliczności uniemożliwiające wydanie odpisu lub wyciągu.

2. Jeżeli na podstawie danych wpisanych do rejestru nie jest możliwe wydanie zaświadczeń, o których mowa w § 8, zgodnie ze złożonym wnioskiem, wydaje się pisemną informację wskazującą okoliczności uniemożliwiające wydanie żądanego zaświadczenia.

§ 13. 1. Centralna Informacja udziela pisemnych informacji o numerze KRS, pod którym jest wpisany dany podmiot.

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, wydaje się na wniosek. Wniosek składa się na formularzu, o którym mowa w załączniku nr 7 do rozporządzenia. We wniosku o podanie numeru KRS należy podać jedną z następujących danych:

    1) numer REGON;

    2) numer NIP;

    3) nazwę lub firmę, a w razie potrzeby także oznaczenie formy prawnej podmiotu, informację o siedzibie ograniczoną do wskazania województwa, powiatu lub gminy; informacje o siedzibie mogą być podane łącznie.

3. W przypadku zamieszczenia we wniosku więcej niż jednej z danych identyfikacyjnych wyszukanie w rejestrze następuje tylko na podstawie jednej z nich, według kolejności danych wynikającej z numeracji w ust. 2.

4. W przypadku podania we wniosku jako danych identyfikacyjnych nazwy lub firmy przy wyszukiwaniu pozycji w rejestrze uwzględnia się reguły stosowane w przypadku wystąpienia podobieństw imion, nazwisk i nazw lub firm, określone w załączniku nr 11 do rozporządzenia.

5. Informacja uzyskana w wyniku złożenia wniosku o podanie numeru KRS zawiera następujące dane:

    1) numer KRS;

    2) nazwę lub firmę;

    3) oznaczenie formy prawnej podmiotu;

    4) siedzibę;

    5) numer REGON;

    6) numer NIP.

6.  Pisemna informacja zawiera wskazanie liczby wszystkich wyszukanych pozycji oraz dane odpowiadające nie więcej niż 20 wyszukanym pozycjom według kolejności ich wyszukania.

7. Jeżeli na podstawie danych podanych we wniosku nie został wyszukany w rejestrze żaden podmiot spełniający podane kryteria, wydaje się pisemną informację o braku numeru KRS podmiotu o wskazanych we wniosku danych identyfikacyjnych.

§ 14. 1. Na wniosek organu wymiaru sprawiedliwości, organu ścigania, organu egzekucyjnego Skarbu Państwa oraz innego organu upoważnionego na mocy przepisów szczególnych, Centralna Informacja udziela pisemnych informacji odnośnie do statusu osoby fizycznej lub osoby prawnej w podmiotach wpisanych do rejestru przedsiębiorców i rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w poszczególnych działach rejestru.

2. We wniosku należy wskazać w przypadku:

    a) osoby fizycznej - imię i nazwisko oraz numer PESEL,

    b) osoby prawnej - nazwę lub firmę, a w razie potrzeby także oznaczenie formy prawnej podmiotu i numer KRS.

Rozdział 3

Tryb i sposób udostępniania kopii dokumentów z elektronicznego katalogu dokumentów spółek

§ 15. 1. Centralna Informacja udostępnia listę dokumentów, o których mowa w art. 4 ust. 4a ustawy, na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości.

2. Niezbędnymi elementami struktury listy dokumentów udostępnianej na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy są numer KRS, firma podmiotu oraz określenie dokumentu.

§ 16. 1. Centrala Centralnej Informacji wydaje, w formie elektronicznej, kopie dokumentów wymienionych w art. 8a i art. 47a ustawy.

2. Wniosek o wydanie kopii dokumentu składa się w formie elektronicznej do centrali Centralnej Informacji, na formularzu udostępnionym na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości.

3. We wniosku o wydanie dokumentu, o którym informacje zostały zamieszczone na liście dokumentów zawartych w katalogu, należy podać numer KRS, pod którym podmiot jest wpisany do rejestru, firmę podmiotu oraz wskazać dokument z listy.

4. We wniosku o wydanie kopii dokumentu, o którym informacje nie zostały zamieszczone na liście dokumentów zawartych w katalogu, oprócz podania numeru KRS i firmy podmiotu należy określić dokument przez podanie jego konkretnych danych w postaci nazwy dokumentu i daty sporządzenia lub w wypadku sprawozdań finansowych i dokumentów sprawozdawczych - okresu, którego dotyczą.

5. Wydanie kopii dokumentu następuje po uiszczeniu opłaty.

Istniejące wersje czasowe § 17
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2011 r. nr 297, poz. 1760
2016.10.14
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 17. Kopię dokumentu opatruje się zaawansowanym podpisem elektronicznym uprawnionego pracownika sądu rejestrowego, w którego aktach rejestrowych jest przechowywany dany dokument. Podpis ten stanowi zapewnienie zgodności dokumentu z treścią jego kopii.

Rozdział 4

Tryb i sposób udzielania informacji, wydawania zaświadczeń i odpisów z rejestru dłużników niewypłacalnych

§ 18. 1. Centralna Informacja wydaje na wniosek z rejestru dłużników niewypłacalnych:

    1) odpisy, które mogą być:

      a) pełne, zawierające treść wszystkich wpisów dokonanych w danej pozycji,

      b) aktualne, zawierające aktualną treść wpisów dokonanych w danej pozycji;

    2) zaświadczenia, że dany podmiot jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych z podaniem pozycji wpisu;

    3) zaświadczenia, że dany podmiot nie jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych.

2. Wnioski o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru dłużników niewypłacalnych składa się na urzędowych formularzach, o których mowa w załącznikach nr 8-10 do rozporządzenia.

§ 19. 1. We wniosku o wydanie odpisu należy określić rodzaj żądanego odpisu i podać numer pozycji w rejestrze dłużników niewypłacalnych.

2. We wniosku o wydanie zaświadczenia, że dany podmiot jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych, należy podać:

    1) w przypadku osób fizycznych:

      a) numer PESEL,

      b) imię (imiona) i nazwisko (nazwiska) dłużnika;

    2) w przypadku pozostałych podmiotów:

      a) numer REGON,

      b) nazwę lub firmę,

      c) numer KRS, jeżeli podmioty są wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego.

3. Przy realizacji wniosków, o których mowa w ust. 2, uwzględnia się reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności imion, nazwisk i nazw lub firm, określone w załączniku nr 11 do rozporządzenia.

4. Na zaświadczeniach, że dany podmiot jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych, zamieszcza się numer (numery) pozycji w rejestrze dłużników niewypłacalnych oraz dane dłużnika.

5. We wniosku o wydanie zaświadczenia, że dany podmiot nie jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych, należy podać jedną z następujących danych identyfikacyjnych:

    1) w przypadku dłużników - osób fizycznych:

      a) numer PESEL,

      b) imię (imiona) i nazwisko (nazwiska);

    2) w przypadku pozostałych dłużników:

      a) numer REGON,

      b) nazwę lub firmę,

      c) numer KRS, jeżeli podmioty są wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego.

6.  W przypadku podania we wniosku o wydanie zaświadczenia, że dany podmiot nie jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych, więcej niż jednej danej identyfikacyjnej wyszukanie w rejestrze dłużników niewypłacalnych następuje na podstawie tylko jednej z nich, według kolejności wynikającej z numeracji ust. 5.

7.  Przy realizacji wniosków, o których mowa w ust. 5, uwzględnia się reguły stosowane w przypadku wystąpienia podobieństwa imion, nazwisk i nazw lub firm, określone w załączniku nr 11 do rozporządzenia.

8.  W zaświadczeniach, że dany podmiot nie jest wpisany jako dłużnik do rejestru dłużników niewypłacalnych, zamieszcza się dane, na podstawie których wyszukiwano dłużnika.

9. Jeżeli nie jest możliwe wydanie zaświadczenia, o którym mowa w ust. 8, wydaje się pisemną informację wskazującą okoliczności uniemożliwiające wydanie tego zaświadczenia, w której zamieszcza się numer (numery) pozycji rejestru, pod którymi wpisany jest dłużnik, oraz dane, na podstawie których wyszukiwano.

§ 20. 1. W zakresie wydawania informacji z rejestru dłużników niewypłacalnych przepisy § 4, § 12 ust. 1 oraz § 13 ust. 6 stosuje się odpowiednio.

2. Centralna Informacja udostępnia zgodnie z art. 4 ust. 4a ustawy informacje, których treść odpowiada odpisowi aktualnemu.

3. Pobrany samodzielnie wydruk komputerowy aktualnych informacji z rejestru dłużników niewypłacalnych umożliwia jego weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze, jeżeli posiada następujące cechy:

    1) adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o podmiotach wpisanych w Rejestrze;

    2) formę graficzną zgodną z załącznikiem nr 14 do rozporządzenia;

    3) identyfikator wydruku.

4. Wskazana w załączniku nr 14 do rozporządzenia treść rubryk przykładowej informacji odpowiadającej odpisowi jest jedynie przykładowa, a w udzielanej informacji zależy od rodzaju danych wpisywanych w przypadku konkretnego podmiotu.

Rozdział 5

Zgłaszanie wniosków do Centralnej Informacji

§ 21. 1. Wnioski o wydanie odpisu, wyciągu, zaświadczenia lub o udzielenie innych informacji składa się w centrali Centralnej Informacji lub jej oddziale.

2.  Wnioski w formie elektronicznej składa się w centrali Centralnej Informacji, która w tej samej formie wydaje dokument wymieniony w ust. 1, kopię dokumentu określonego w art. 8a i art. 47a ustawy lub udziela informacji o innym sposobie załatwienia wniosku na adres internetowy, z którego wniosek wysłano zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 pkt 3 ustawy.

3. Podmioty, o których mowa w art. 5 ustawy, składają wnioski w centrali Centralnej Informacji, z wyjątkiem organów wymiaru sprawiedliwości, które mogą złożyć wniosek we właściwym dla nich miejscowo oddziale Centralnej Informacji. Wnioski powinny spełniać warunki określone w § 10 ust. 1-3.

4.  Oddziały Centralnej Informacji udzielają informacji oraz wydają zaświadczenia, wyciągi i odpisy z Krajowego Rejestru Sądowego tylko na wniosek złożony bezpośrednio w oddziale.

5. Centrala Centralnej Informacji udziela informacji na takich samych zasadach jak oddziały, a ponadto udziela informacji korespondencyjnie i przesyła zainteresowanym urzędowe formularze wniosków o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia z rejestru oraz o udzielenie informacji z rejestru, z wyjątkiem spraw określonych w rozdziale 3.

§ 22. 1. Do wniosku składanego w centrali Centralnej Informacji należy dołączyć oryginalny dowód wniesienia opłaty na rachunek bieżący dochodów Ministerstwa Sprawiedliwości. Do wniosku składanego w oddziale Centralnej Informacji należy dołączyć oryginalny dowód wniesienia opłaty na rachunek bieżący dochodów sądu, przy którym funkcjonuje oddział, do którego złożono wniosek, albo do kasy tego sądu. Dowód opłaty, po potwierdzeniu na nim faktu udzielenia określonej informacji, zwraca się osobie składającej wniosek.

2. Do wniosków składanych w centrali Centralnej Informacji korespondencyjnie należy dołączyć oryginalny dowód wpłaty na rachunek bieżący dochodów Ministerstwa Sprawiedliwości lub jego kopię. Oryginalny dowód wpłaty lub jego kopia, po potwierdzeniu na nich faktu udzielenia informacji, nie podlegają zwrotowi wnioskodawcy.

3. W przypadku gdy oryginalny dowód wpłaty na rachunek bieżący dochodów Ministerstwa Sprawiedliwości albo właściwego sądu nie jest wydawany przez bank bezpośrednio przy wpłacie, z uwagi na polecenie bankowi dokonania wpłaty za pośrednictwem ogólnodostępnych sieci informatycznych w ramach usługi zdalnego dostępu do banku, wnioskodawca może, w miejsce oryginalnego dowodu, złożyć wydruk potwierdzający wniesienie opłaty.

4. Potwierdzenie wniesienia opłaty, o którym mowa w ust. 3, powinno pochodzić z wydruku otrzymanego w ramach zdalnego dostępu do banku i zawierać treść wskazującą na wykonanie operacji bankowej.

5. Na wydruku, o którym mowa w ust. 3, wnioskodawca składa opatrzone własnoręcznym podpisem oświadczenie zawierające:

    1) wyjaśnienie przyczyn niedołączenia oryginału informacji o dokonaniu operacji bankowej;

    2) zapewnienie, że posługuje się wydrukiem wyłącznie w celu uzyskania dokumentu, którego dotyczy wniosek, a wpłacona kwota nie została wcześniej zaliczona na poczet opłacenia innych wniosków.

6. Wydruk, o którym mowa w ust. 3, po potwierdzeniu na nim faktu udzielenia informacji z Centralnej Informacji nie podlega zwrotowi wnioskodawcy.

§ 23. Wniosek wypełniony niezgodnie z przepisami prawa, nieopłacony, wniosek, od którego uiszczono opłatę w wysokości niższej od należnej, lub złożony z naruszeniem § 22 ust. 1-3 pozostawia się bez nadania biegu, informując o tym wnioskodawcę.

§ 24. 1. Wnioski wpisuje się do ewidencji wniosków prowadzonej w Centralnej Informacji oraz jej oddziałach.

2. W ewidencji wniosków wpisuje się w szczególności datę wpływu wniosku, rodzaj wniosku oraz sposób i datę jego załatwienia.

Istniejące wersje czasowe § 25
Tekst pierwotny
Dz. U. z 2011 r. nr 297, poz. 1760
2016.10.14
zmieniony przez
Pokaż wszystkie w jednym oknie

§ 25. 1. Każdy odpis, wyciąg, zaświadczenie oraz pozostałe pisemne informacje powinny być podpisane przez upoważnionego pracownika i opatrzone pieczęcią urzędową oraz powinny zawierać, poza właściwą treścią, także oznaczenie miejsca i datę wydania dokumentu oraz datę i czas stanu rejestru, według którego zostały wydane; poszczególne strony powinny być ponumerowane ze wskazaniem całkowitej liczby stron.

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1, jeżeli jest przesyłany drogą elektroniczną, opatruje się zaawansowanym podpisem elektronicznym uprawnionego pracownika centrali Centralnej Informacji.

3.  Przepisy ust. 1 i 2 nie mają zastosowania do udzielania informacji, o których mowa w § 9.

Rozdział 6

Przepis końcowy

§ 26. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.*)

_______________________
*) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.12.2006 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowych zasad udzielania informacji z Rejestru i udostępniania kopii dokumentów z katalogu (Dz. U. nr 247, poz. 1811, z 2007 r. nr 228, poz. 1682, z 2009 r. nr 219, poz. 1714 oraz z 2011 r. nr 86, poz. 475), które traci moc z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 13.05.2011 r. o zmianie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. nr 144, poz. 851), tj. z dniem 1.01.2012 r.

Załącznik nr 1

CI KRS-COD. Wniosek o wydanie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego

CI KRS-COD. Wniosek o wydanie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego
Załącznik nr 2

CI KRS-CWY. Wniosek o wydanie wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego

CI KRS-CWY. Wniosek o wydanie wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego
Załącznik nr 3

CI KRS-CZT. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego

CI KRS-CZT. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego
Załącznik nr 4

CI KRS-CZW. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wykreśleniu podmiotu z Krajowego Rejestru Sądowego

>CI KRS-CZW. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wykreśleniu podmiotu z Krajowego Rejestru Sądowego
Załącznik nr 5

CI KRS-CZ-OPP. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego jest organizacją pożytku publicznego

CI KRS-CZ-OPP. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego jest organizacją pożytku publicznego
Załącznik nr 6

CI KRS-CZN. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot nie jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego

CI KRS-CZN. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot nie jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego
Załącznik nr 7

CI KRS-CNR. Wniosek o podanie numeru KRS

CI KRS-CNR. Wniosek o podanie numeru KRS
Załącznik nr 8

CI KRS-CDO. Wniosek o wydanie odpisu z Rejestru Dłużników Niewypłacalnych

CI KRS-CDO. Wniosek o wydanie odpisu z Rejestru Dłużników Niewypłacalnych
Załącznik nr 9

CI KRS-CDT. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych

CI KRS-CDT. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych
Załącznik nr 10

CI KRS-CDN. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych

CI KRS-CDN. Wniosek o wydanie zaświadczenia, że podmiot nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych
Załącznik nr 11

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion
B) Wykaz dopuszczalnych znaków
C) Wykaz pomijanych znaków
D) Wykaz podobieństw imion

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion<br> B) Wykaz dopuszczalnych znaków<br> C) Wykaz pomijanych znaków<br> D) Wykaz podobieństw imion

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion<br> B) Wykaz dopuszczalnych znaków<br> C) Wykaz pomijanych znaków<br> D) Wykaz podobieństw imion

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion<br> B) Wykaz dopuszczalnych znaków<br> C) Wykaz pomijanych znaków<br> D) Wykaz podobieństw imion

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion<br> B) Wykaz dopuszczalnych znaków<br> C) Wykaz pomijanych znaków<br> D) Wykaz podobieństw imion

A) Reguły stosowane w przypadku wystąpienia równoważności i podobieństw firm (nazw), nazwisk i imion<br> B) Wykaz dopuszczalnych znaków<br> C) Wykaz pomijanych znaków<br> D) Wykaz podobieństw imion
Załącznik nr 12

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców
Załącznik nr 13

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
Załącznik nr 14

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru dłużników niewypłacalnych

Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru dłużników niewypłacalnych
 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60